هـیــــچ ...!:
امید چیز خوبیست ...!مثل آخرین سکّهمثل آخرین بلیطمثل آخرین گلولهمثل آخرین کشتیآخرین سکّه ،نمیگذارد که غرورت بشکند ...آخرین بلیط،نمیگذارد که نا امید از ترمینالها برگردی !آخرین گلوله،نمیگذارد که سرباز اسیر شود ...کسی که امید دارد فقیر نیست ،همیشه چیزی دارد ...یادم رفت از آخرین کشتی بگویم :آخرین کشتی حتی اگر هم نیاید ،نمیگذارد که نام دریا از یادت برود. تقدیم به اخرین دلخوشی زندگیم کیمیام + نوشته شده در پانزدهم آبان ۱۳۹۶ساعت ۱۰:۳۳ ق.ظ  توسط مهدي - کیمیا
|
......
ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 17:13